Friday, January 22, 2010

Slamat pg smua!!


Hari ni bgn subuh jam 640pg...smua anak-anak ada kat umah umi sejak mlm td tido sini. sgt bahagia!! daripada semalam, aku,umi,yong & syila kuar joging ptg kt tmn rimba riang kat Kota Damansara sampai jam 7 lebih.pastu secara berseloroh aku ckp kt umi, jom kita gi Putrajaya nak? then trus kitaorg gerak ke sana. sempat magrib kat r&r usj. ontheway nk ke putrajaya, abe call kata nk ikut gk lepak2 kt sana. aku lg la suka. dah lama xbersama ngn family ramai2. best sgt!!!



Kitaorg lepak2 depan masjid putrajaya sampai jam 910 pm je.pastu perut lak tetiba rasa lapar.trus gerak gi mkn ramai2 kt area belakang umah umi dekat ngn paya jaras. aku makan mee hoon tomyam jer. dok sms ngn ayg yg excited sgt cerita pasal sultan pahang dtg ke kampusnya naik helikopter.aku pon tumpang gembira gk.sgt rindu kt dia..dah lama xjpe ayg...rasanya dah hampi 3 minggu.huhuh..tuhan je la yg tau betapa aku rindu kat dia.tp aku xpandai nk ckp byphone atau call.simpan dlm hati je.



Lpas blk umah, aku sambung main tenet.apalg, FB la..hihi.layan kejap je sebab mengantok mata..adeh.pg ni pun br lpas mandi.panas sgt.umi ngn abah dah gi taman rimba jogging.aku nk sambung tido .jp lg nk anta syila gi keje lak.bye!!

2 comments:

SRSY10 said...

selamat pagii..:)

SRSY10 said...

bile nk menulis lagi..rindu nk baca..yg mysuksess.blogspot ntah bile nk update..hihi