Friday, April 17, 2009

Boring, konfius, gembira semua ada…

Hari ni tak tau nk cakap apa…kadang2 hidup kita rasa hapy, kadang2 kita rasa sedih, kadang2 kita rasa ramai kawan, kadang2 kita rasa sunyi…ntahla…mngkin ni yg dinamakan asam garam hidup. Kita xkn terlepas dari smua tu. Arini kita rasa orang baik ngn kita, esoknya rasa mcm semua org benci kita…tension gk bila fkir smua tu.tapi nk wt camne..trima jela.

Mungkin org sekeliling kita ada masalah, kita xtau kn?tapi bila ditimbal balik, xbaik gk kita nk nyibuk hal orglain kn…biar la dia setelkan masalah dia. Kita pn bila ada masalah xnk org gangu gk kn? Tension kalau fkir masalah…smua org xleh lari dari masalah kn..?kita kena fhm la…

Aku xkesah bila org marah aku ke…apa ke…buat mcm xde prasaan je walaupun aku ni mudah trasa…xpe, abaikan jela.berila dia masa…aku xnk dh paksa hidup org…kalau takecare, takecarela, kalu xnk xpela, lgpn sebelum ni pn aku sorang gk.xde sape amik tau hal aku.xkn bila rasa diri disayangi, kita nk manja2 lak kn…orglain xde msa nk layan diri aku yg suka mrajuk ni kn…xmalu, dh besar pn nk mrajuk, kena pujuk la.bila la nk matang mcm ni.adeh.buang la sikap mcm tu…xde maknanya smua tu!

Bosannya arini..xtau nk wt apa..dr td asyik kemas umah, aku rasa dh tratur kit kot umah aku.kalau x dh mcm apa ntah. Gi giant pg td, beli plastik sampah & honey star.penuh sampah satu plastik tu…huhhu, leh tahan gk sampah kat dlm umah. Aku buang mana2 brg yg xnk pakai. Rasa lega kit..fuh,dh terlampau kemas bg aku la.hehe.

Petang td kuar gi pusing2, ingatkan nk shoot gambar tasek kat Nusa Rhu, tp kamera ngn abg aku lak. Xpela.. last2 masa dh masuk highway td, tersinggah kat KFC petronas tu, blasah mkn snake plate jp.lapor nya pasal. Nk gi amik kamera, tp abe dh nk kuar amik wife dia. Xjdla aku nk gi amik, trus pusing blk umah. Tgk tv lg bagus. Mata pn dh ngntokla plak. Adeh. Bosannya!!!!!!!!!!!!!! tp kn masa nk tido, aku sms kat dia....Tup3x...dia balas mesej kat aku mlm nya..bestnya!! baru leh tido..hehe

No comments: